Практика показала, що діти краще вчать вірш напам'ять, коли малюють його за допомогою картинок-символів і потім при відтворенні спираються на них.
Використання цього прийому полегшує і практично прискорює процес запам'ятовування інформації, підвищує інтерес до досліджуваного твору, що важливо при передачі виразності тексту.
Для наочності візьмемо дану таблицю, створену Лебедюк І.В. Доречі, її можна домалювати на свій розсуд.
Пояснюємо "важкі" слова:
- хрущі - різновид комах, живляться рослинною їжею;
- плуг - знаряддя праці для оранки землі;
- плугатарі - люди, які орють землю плугами.
План дій
1. Читаємо вірш, озвучуємо картинки.
2. Пояснюємо незрозумілі слова і словосполучення.
3. Читаємо вірш ще раз, інтонуємо.
4. Під час третього читання, 50% вірша вже вивчено.
5. Робимо паузу до наступного дня. Вірш сам відкладається в пам*яті в вигляді образів, а особливо тоді, коли дитина сама намалювала картинки-підказки.
6. Наступного дня повторюємо 2-3 рази, вірш вивчено,
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар