5 листопада. 3 клас

 МАТЕМАТИКА

Рівняння. Знаходження невідомого множника

Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника

Розв’язування рівнянь



Як пояснити дитині правила пошуку невідомого дільника?

  • З'ясуйте з учнем чи ученицею, які компоненти числового виразу відомі, а який ні. 
  • Розкажіть правило знаходження невідомого дільника. Варто підготувати коротку пам’ятку з правилом та простим прикладом, якою дитина могла  б користуватися, доки не навчиться автоматично розв’язувати завдання такого типу. 
  • Обчисліть разом із дитиною кілька числових виразів із невідомим дільником. Починайте з найпростіших, щоб дитина могла зрозуміти алгоритм їхнього розв’язування.
  • Виконайте кілька задач на знаходження невідомого дільника. Стежте, щоб дитина правильно записувала коротку умову задачі, бо це – запорука того, що розв’язати  задачу буде простіше.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Інтегрована тема «Чарівні перетворення» 
Вступ до теми

Підручник: С.72-73 Робочий зошит

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як безпека перетворюється на небезпеку?
  • Як небезпеку перетворити на безпеку?
  • Чому воду називають чарівницею?
  • Як опинитися в минулому без чарівної палички?
  • Чим приваблює природа Карпат?
  • Що я можу змінити власноруч?
  • Чим цікаве яйце?
  • Як зернятко перетворюється на хліб?

Завдання третьої теми

  1. Дізнатися, які перетворення відбуваються у природі восени.
  2. З’ясувати за яких умов безпечне може стати небезпечним і як цього уникнути.
  3. Дослідити, як стебло транспортує поживні речовини по всій рослині.
  4. Довідатися про життєвий цикл тварин.
  5. Дослідити властивості повітря, як вода переходить з одного стану в інший.
  6. Довідатися про колообіг води у природі.
  7. Довідатися про трагічну сторінку в історії України — Голодомор.
  8. Навчитися визначати свіжість курячого яйця.
  9. Дослідити, як зернятко стає хлібиною.
  10. Навчитися користуватися розкладом руху транспорту.
  • Дослідження “Великі та маленькі магазини”. Запропонуйте дітям дослідити, чим маленькі магазини відрізняються від супермаркетів — асортимент товарів, розташування, обслуговування тощо. Порівняйте різні магазини, з’ясуйте, де який магазин розташовувати доречніше.
  • Діалог-дослідження “Знаки-охоронці”. Обговоріть із дітьми, які знаки допомагають уникнути небезпек. Можливо, якісь знаки треба додати? Які саме? Запропонуйте дітям намалювати їх, визначити місця, де їх варто розташувати.
  • Мандрівка “Де вода падає”. Здійсніть із дітьми віртуальну подорож водоспадами України та світу, дізнайтеся про їхні особливості, порівняйте різні водоспади, влаштуйте хвилинки милування. Зберіть інформацію у презентацію.
  • Поробки-запам’яталочки “Колообіг води у природі”. Запропонуйте дітям вигадати й зробити поробки, які допоможуть закріпити знання про колообіг води. На кшталт таких.

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 листопада. Інклюзія. Корисні посилання для дорослих і дітей

Ігри онлайн для гіперактивних дітей  Буква Т. Тренажер для розчитування  Вправа "Нісенітниця"  "Зіпсований принтер" Моро...