МАТЕМАТИКА
Рівняння. Знаходження невідомого множника
|
Рівняння. Знаходження невідомого діленого і дільника
|
Розв’язування рівнянь
|
Як пояснити дитині правила пошуку невідомого дільника?
- З'ясуйте з учнем чи ученицею, які компоненти числового виразу відомі, а який ні.
- Розкажіть правило знаходження невідомого дільника. Варто підготувати коротку пам’ятку з правилом та простим прикладом, якою дитина могла б користуватися, доки не навчиться автоматично розв’язувати завдання такого типу.
- Обчисліть разом із дитиною кілька числових виразів із невідомим дільником. Починайте з найпростіших, щоб дитина могла зрозуміти алгоритм їхнього розв’язування.
- Виконайте кілька задач на знаходження невідомого дільника. Стежте, щоб дитина правильно записувала коротку умову задачі, бо це – запорука того, що розв’язати задачу буде простіше.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Інтегрована тема «Чарівні
перетворення»
Вступ до теми
Підручник: С.72-73 Робочий зошит
Дослідницькі / проблемні запитання
- Як безпека перетворюється на небезпеку?
- Як небезпеку перетворити на безпеку?
- Чому воду називають чарівницею?
- Як опинитися в минулому без чарівної палички?
- Чим приваблює природа Карпат?
- Що я можу змінити власноруч?
- Чим цікаве яйце?
- Як зернятко перетворюється на хліб?
Завдання третьої теми
- Дізнатися, які перетворення відбуваються у природі восени.
- З’ясувати за яких умов безпечне може стати небезпечним і як цього уникнути.
- Дослідити, як стебло транспортує поживні речовини по всій рослині.
- Довідатися про життєвий цикл тварин.
- Дослідити властивості повітря, як вода переходить з одного стану в інший.
- Довідатися про колообіг води у природі.
- Довідатися про трагічну сторінку в історії України — Голодомор.
- Навчитися визначати свіжість курячого яйця.
- Дослідити, як зернятко стає хлібиною.
- Навчитися користуватися розкладом руху транспорту.
Цікаві види діяльності
- Дослідження “Великі та маленькі магазини”. Запропонуйте дітям дослідити, чим маленькі магазини відрізняються від супермаркетів — асортимент товарів, розташування, обслуговування тощо. Порівняйте різні магазини, з’ясуйте, де який магазин розташовувати доречніше.
- Діалог-дослідження “Знаки-охоронці”. Обговоріть із дітьми, які знаки допомагають уникнути небезпек. Можливо, якісь знаки треба додати? Які саме? Запропонуйте дітям намалювати їх, визначити місця, де їх варто розташувати.
- Мандрівка “Де вода падає”. Здійсніть із дітьми віртуальну подорож водоспадами України та світу, дізнайтеся про їхні особливості, порівняйте різні водоспади, влаштуйте хвилинки милування. Зберіть інформацію у презентацію.
- Поробки-запам’яталочки “Колообіг води у природі”. Запропонуйте дітям вигадати й зробити поробки, які допоможуть закріпити знання про колообіг води. На кшталт таких.
Немає коментарів:
Дописати коментар