1 листопада. 2 клас

 Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)


Підручник тут

Гра «Шифрувальник»

  • Зараз ви попрацюєте шифрувальниками і розшифрує кодове слово. Взнавши це слово, ви зрозумієте про є головним героєм твору, який ми будемо сьогодні опрацьовувати.
  • Вам потрібно цифри-літери поставити у порядку зростання.

46

72

24

99

45

31

и

ц

л

я

с

и

(лисиця)

  • Молодці! Так, дійсно, головною героїнею буде лисичка?
  • А, що ви знаєте про цю тваринку?
  • Давайте переглянемо відео і дізнаємося про неї більше.


  • Що нового для себе ви дізналися?
  1. Каліграфічна хвилинка. Щоденні 5. Письмо для себе.
    • Діти, відкрийте свої робочі зошити, давайте запишемо слово Лисиця.
    • Зараз запишемо звукову схему до цього слова.
    • Аналізуємо разом зі мною.

    [л] – приголосний, твердий;

    [и] – голосний;

    [с] – приголосний, твердий;

    [и] – голосний;

    [ц’] – приголосний, м’який;

    [а] – голосний.

    - Ось яка схема у вас повинна була отриматися. Перевірте, чи всі звуки ви позначили правильно.

    − • − • = •

    • Давайте поділимо слово лисиця на склади.
    • Ли-си-ця. Скільки складів у слові Лисиця?
    • Назвіть перший склад, другий, останній.
    • Який склад наголошений?
    • Скільки звуків у цьому слові?
    • Скільки букв?
    • Молодці!
    1. Повідомлення теми та мети уроку.
    • Сьогодні на уроці, ми познайомимося з казкою головним героєм якої є лис. Складемо план до цієї казки, а також будемо удосконалювати свої вміння ділити слова на склади.
    1. Щоденні 5. Робота зі словами. Робота в зошиті з друкованою основою. Пояснення слів, поділ для переносу.

    Вправа 1. (с.25)

    1. Робота з підручником (с.44)
    • Відкрийте підручники на с. 44.
      1. Вправа «Передбачення»
    •  Прочитайте назву казки.
    • Розгляньте малюнок і скажіть, як ви гадаєте, про що буде йти мова в казці?
    • Чому ви так думаєте?
    • Цю казку написали брати Грім, Якоб та Вільгельм.

    4.2. Робота над казкою. Щоденні 5. Слухання.

    - Прослухайте аудіозапис казки «Лис і кіт».

     - Хто головні  герої казки?

    - Де відбувалися події?

    - Що було у лиса в мішку?

    - Чи допоміг мішок хитрощів лису?

    - Що сталося з хитруном?

    - Чого вчить нас ця казка?

    Фізкультхвилинка

    https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

    Щоденні 5. Читання для себе.

    • Читаємо казку самостійно.

    Щоденні 5. Читання для когось.

    • А тепер прочитайте казку для сусіда.

    4.3. Робота над казкою. Складання плану.

    - Діти, давайте згадаємо з яких частин складається текст?

    - Отож, з яких частин складається наша казка?

    - В ній також є зачин. Про що в ньому розповідається?

    - Так, в ньому розповідається про зустріч кота із лисом.

    - Також в казці є основна частина в якій розповідається про дві події.

    - Про що розповідається в першій події?

    - В першій події говориться про вихваляння лиса.

    - Перед ким вихваляється лис.

    - Про що розповідається в другій події?

    - Яка небезпека спіткала лиса і кота?

    - Чи врятувався кіт? Як?

    - Що порадив кіт лисові?

    - А чи є в нашій казці кінцівка?

    - Про що в ній розповідається?

    - Чи допоміг лисові мішок хитрощів?

    4.4. Робота в групі. Переказ казки за схемою.

    - Відновіть назви частин по пам’яті.

    - Перекажіть казку, користуючись лінією часу на с.45.

    V. Закріплення вивченого матеріалу.

    1. Робота в зошиті з друкованою основою. (с.26)

    2. Щоденні 5. Письмо для себе. (завдання в підручнику с.45)

    - Вам потрібно записати речення, доповнюючи їх словами з дужок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 листопада. Інклюзія. Корисні посилання для дорослих і дітей

Ігри онлайн для гіперактивних дітей  Буква Т. Тренажер для розчитування  Вправа "Нісенітниця"  "Зіпсований принтер" Моро...