Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)
Гра «Шифрувальник»
- Зараз ви попрацюєте шифрувальниками і розшифрує кодове слово. Взнавши це слово, ви зрозумієте про є головним героєм твору, який ми будемо сьогодні опрацьовувати.
- Вам потрібно цифри-літери поставити у порядку зростання.
46 | 72 | 24 | 99 | 45 | 31 |
и | ц | л | я | с | и |
(лисиця)
- Молодці! Так, дійсно, головною героїнею буде лисичка?
- А, що ви знаєте про цю тваринку?
- Давайте переглянемо відео і дізнаємося про неї більше.
- Що нового для себе ви дізналися?
- Каліграфічна хвилинка. Щоденні 5. Письмо для себе.
- Діти, відкрийте свої робочі зошити, давайте запишемо слово Лисиця.
- Зараз запишемо звукову схему до цього слова.
- Аналізуємо разом зі мною.
- Давайте поділимо слово лисиця на склади.
- Ли-си-ця. Скільки складів у слові Лисиця?
- Назвіть перший склад, другий, останній.
- Який склад наголошений?
- Скільки звуків у цьому слові?
- Скільки букв?
- Молодці!
- Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні на уроці, ми познайомимося з казкою головним героєм якої є лис. Складемо план до цієї казки, а також будемо удосконалювати свої вміння ділити слова на склади.
- Щоденні 5. Робота зі словами. Робота в зошиті з друкованою основою. Пояснення слів, поділ для переносу.
- Робота з підручником (с.44)
- Відкрийте підручники на с. 44.
- Вправа «Передбачення»
- Прочитайте назву казки.
- Розгляньте малюнок і скажіть, як ви гадаєте, про що буде йти мова в казці?
- Чому ви так думаєте?
- Цю казку написали брати Грім, Якоб та Вільгельм.
- Читаємо казку самостійно.
- А тепер прочитайте казку для сусіда.
[л] – приголосний, твердий;
[и] – голосний;
[с] – приголосний, твердий;
[и] – голосний;
[ц’] – приголосний, м’який;
[а] – голосний.
- Ось яка схема у вас повинна була отриматися. Перевірте, чи всі звуки ви позначили правильно.
− • − • = • |
Вправа 1. (с.25)
4.2. Робота над казкою. Щоденні 5. Слухання.
- Прослухайте аудіозапис казки «Лис і кіт».
- Хто головні герої казки?
- Де відбувалися події?
- Що було у лиса в мішку?
- Чи допоміг мішок хитрощів лису?
- Що сталося з хитруном?
- Чого вчить нас ця казка?
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI
Щоденні 5. Читання для себе.
Щоденні 5. Читання для когось.
4.3. Робота над казкою. Складання плану.
- Діти, давайте згадаємо з яких частин складається текст?
- Отож, з яких частин складається наша казка?
- В ній також є зачин. Про що в ньому розповідається?
- Так, в ньому розповідається про зустріч кота із лисом.
- Також в казці є основна частина в якій розповідається про дві події.
- Про що розповідається в першій події?
- В першій події говориться про вихваляння лиса.
- Перед ким вихваляється лис.
- Про що розповідається в другій події?
- Яка небезпека спіткала лиса і кота?
- Чи врятувався кіт? Як?
- Що порадив кіт лисові?
- А чи є в нашій казці кінцівка?
- Про що в ній розповідається?
- Чи допоміг лисові мішок хитрощів?
4.4. Робота в групі. Переказ казки за схемою.
- Відновіть назви частин по пам’яті.
- Перекажіть казку, користуючись лінією часу на с.45.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Робота в зошиті з друкованою основою. (с.26)
2. Щоденні 5. Письмо для себе. (завдання в підручнику с.45)
- Вам потрібно записати речення, доповнюючи їх словами з дужок.
Немає коментарів:
Дописати коментар