2 грудня, п"ятниця




За розкладом:

  1. 9-00-9-45 Укр. мова
  2. 9-55-10-40  Математика
  3. 10-50-11-35 Історія
  4. 11:55-12:40 Фізкультура
  5. 12-35 -13-50 Біологія

Укр. мова

02.12.2022    

Уроки № 49

Тема. Велика буква та лапки у власних назвах. Тренувальні вправи

Кроки до виконання
1. Пригадай! Переглянь табличку на с.97 про написання власних назв.

2. Вправа №1. (усно) Завдання: спиши сполучення, звертаючи увагу на вживання великої букви. З одним сполученням (на вибір) склади і запиши речення.

Річка Південний Буг, Софійський собор, Києво-Печерська лавра, Конституція України, заповідник “Асканія-Нова”, Біблія, Верховна Рада України, Лисичка-Сестричка, станція Жмеринка, озеро Синевир, місто Біла Церква, Чумацький Шлях (астрономічна назва), газета “Апостолівські новини”,  фабрика “Зоря”, студія танцю “Зернятко”, збірка “Кобзар”.


3. Поміркуй! Чому подані пари слів пишуться по-різному? Чи однакове значення вони мають?

Великий Віз (сузір*я) - великий віз, Земля - земля, Червона Шапочка - червона шапочка, сніжинка - Сніжинка (кішка).


4. Вправа № 207 с. 99. (письмово) Завдання: прочитай, випиши з тексту власні назви.


5. Вправа № 2. (письмово) Завдання: спиши сполучення слів, замінюючи, де треба, малу букву на велику. Які назви треба взяти в лапки?

Острів (х)ортиця, (р)еспубліка (п)ольща, (ч)ернігівщина, (с)узір’я (к)озеріг, (д)ніпропетровщина, (т)ихий (о)кеан, (д)ень (з)нань, (ж)урнал (с)віт (т)варин, (п)івнічний (п)олюс, (х)ерсонська (о)бласть, (п)резидент (у)країни, (б)іблія,  (п)ечиво (ж)уравлик, (п)очаївська (л)авра, (р)ічка (с)амара, (в)еликдень,  (о)повідання (л)астів’ятко, (п)івденне (п)олісся, (д)ень (н)езалежності (у)країни.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! Фото вправи № 2 надішли у Viber або на ел.пошту 2017marchenkotatka@gmail.com   (вправа - 10 б.)

🌸 Домашнє завдання: § 19 с. 97-98 повторити правила.

Математика

Урок 49

02.12.2022
Поділ числа у даному відношенні
1. Вітаю! Сьогодні дізнаємось, як виконати поділ числа у даному відношенні.
2. Опрацюй сторінки 114 - 115 у підручнику або переглянь відео:
3. Виконай самостійно:
на 7 балів  - 621
на 9 балів  - 621 та 622
на 12 балів - 622 та 624

Історія

 02.12.22

Запиши число, тему уроку:

Повторення та узагальнення вивченого про Єгипет

Повтори параграфи 10-12, стор.41-53

Покажи на мапі, стор.41, річку Ніл, Верхній Єгипет, Нижній Єгипет, Середземне море, Червоне море.

 Поясни, чому життя людей, міста  були зосереджені саме вздовж Нілу? 

Прочитай неймовірно цікаві факти про Єгипет:

https://pustunchik.ua/ua/online-school/history/tsikavi-fakty-pro-starodavniy-egypet

 Який факт тебе найбільше зацікавив? Чому? Поділися своїми знаннями з батьками чи друзями.

Перемалюй один з картушів з іменами Птолемея та Клеопатри давньоєгипетськими ієрогліфами (стор.52)

Або спробуй написати своє ім"я за допомогою ієрогліфів.

 Знайди переклад ієрогліфів за покликанням:






Фізкультура

ТЕМА: ПБ. Кидок м"яча з місця відстань 4-5м. Зонний захист 3х2. Навчальна гра 5х5. 
 
ДОМАШНЯ РОБОТА.

БІОЛОГІЯ
Модуль№4  Рослини

Урок №24
Тема:"Рослина – живий організм."

Кроки виконання

1.Прочитати  у підручнику §21, стор.78

Посилання на підручник 👉Біологія 6 клас

Людина живе у тісному сусідстві з природою. А добрі люди завжди живуть із сусідами у злагоді, дружать з ними.  А друзям завжди треба робити добро, допомагати їм. А щоб допомагати рослинам, необхідно знати їхню будову та процеси життєдіяльності. А чи замислювалися ви, як живуть рослини? Як вони живляться, дихають, розмножуються? А чи  можуть рослини рухатися?

Більшість рослинних організмів за типом живлення є автотрофами, тобто вони здатні утворювати органічні речовини з неорганічних, використовуючи енергію Сонця. Тобто для них характерним є процес фотосинтезу. Як і будь-який організм, рослина дихає.

Іншою не менш важливою ознакою рослинних організмів є те, що вони ведуть прикріплений спосіб життя. До того ж рослини мають необмежений ріст, тобто вони ростуть протягом усього життя.


Одним з найважливіших процесів життєдіяльності рослин є обмін речовин і перетворення енергії.  Послідовність цих процесів така:

 Надходження до рослини речовин із довкілля 👉 перетворення в організмі, що забезпечує його життєдіяльність   👉 виведення з організму кінцевих продуктів життєдіяльності.


У клітинах рослин з неорганічних сполук утворюються органічні — вуглеводи, білки, жири .

І називається цей процес – фотосинтез

                                  Енергія Сонця, хлорофіл

Вуглекислий газ + вода   👉  органічні сполуки + кисень

                                                       ( Вуглеводи)

 


Всі рослини мають схожу будову. Кожна рослина складається з частин, які називаються органами. Кожен орган має свою назву: корінь, стебло, листок, квітка, плід з насінням.

Розглянемо таблицю «Органи рослин».





На закріплення закінчить речення (Письмово)

Біологічний диктант «закінчи речення»

1. До основних процесів життєдіяльності рослин належать……

2. За типом живлення рослини належать до ……

3. Рослини отримують з навколишнього середовища неорганічні речовини….

4. Пігмент, який забезпечує процес фотосинтезу — це ……

5. В результаті процесу  фотосинтезу утворюються органічні речовини......

6. Для рослин крім автотрофного живлення  характерне ще .... живлення.

7. Транспорт речовин по рослині здійснюються за допомогою…..

8. Рослини мають необмежений ….

9. Розпад складних органічних речовин до простіших відбувається в клітині під час ….

10. Кількісні зміни в організмі рослин це….

Відповіді надсилаєте в Google клас за посиланням

 Біологія 6 клас👈(Тисни тут!)

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 листопада. Інклюзія. Корисні посилання для дорослих і дітей

Ігри онлайн для гіперактивних дітей  Буква Т. Тренажер для розчитування  Вправа "Нісенітниця"  "Зіпсований принтер" Моро...