Підготовка до мовної теми: правильні відповіді з поясненнями

Всім учням 3-Б класу мої вітання! 

Олена Миколаївна сьогодні на уроці рідної мови виклала тренувальну роботу з теми. В свою чергу я хочу, щоб ви переконалися, чи правильно виконали всі завдання.

Якщо щось не вийшло, я показую червоним кольором, які правила вам треба повторити перед вирішальною контрольною. 
                                Бажаю успіхів!

1. Прочитай словосполучення. Гарна музика.У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А 
у чоловічому         
Б у жіночому         
В у середньому
Змінювання прикметників за родами:
чоловічий - він мій
жіночий - вона моя
середній - воно моє

2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова.
А 
сміятися, сміх, смішний
Б працює, пише, малює
В учень, учениця, учитися


Дієслова означають дію і відповідають на питання що робить?, що роблять?, що робив? що буде робити? що робити? ...

3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі?
А 
телефонують, покидає, розтає
Б розтала, телефонували, покинув
В покине, розтане, телефонуватиме

Майбутній час: що робитиме? що буде робити? що робитимуть? що будуть робити? 

4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників у вірші.Люблю в ( який?)погідний ранок сонце
І місяць ( який?) срібний в (яку?) ясну ніч.
Люблю садки, квітки в віконці
І (яких?) гарних казочок безліч.
 
А пять           
 Б вісім         
В чотири

Прикметники відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? та змініються за відмінками.

5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.Широкий шлях -  широкі шляхи
Висока тополя -  високі тополі
Зелене поле - зелені поля

Прикметники змінюються за числами разом з іменниками, з якими вони зв*язані.

6. Прочитай вірш. Випиши дієслова теперішнього часу. Добери до них форми минулого та майбутнього часу.Все навколо зеленіє.
Річка ллється і шумить.
Тихо, тихо вітер віє
І з травою гомонить.
зеленіє -зеленіло-зеленітиме
ддється-лилася-литиметься
шумить-шуміла-шумітиме
віє-віяв-віятиме
гомонить-гомонів-гомонітиме

При доборі дієслів звертайте увагу на іменник, з яким дієслово зв*язане.

7. Підкресли дієслова в неозначеній формі.Ходить, ходити , ходила; працював, працює, працювати; говорити, говорять, говорила; сумує,
сумувати,сумував.

Дієслова в неозначеній формі закінчуються на суфікс ТИ, ИТИ

8. Запиши прислівя, розкриваючи дужки.
 
Хто (не)працює, той (не)їсть.  
Семеро  одного  (не)ждуть.
Хто (не)тримає свого слова, той сам себе зневажає.
Хто не працює, той не їсть.  
Семеро  одного  не ждуть.
Хто не тримає свого слова, той сам себе зневажає.


Частка НЕ з дієсловами пишеться окремо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 листопада. Інклюзія. Корисні посилання для дорослих і дітей

Ігри онлайн для гіперактивних дітей  Буква Т. Тренажер для розчитування  Вправа "Нісенітниця"  "Зіпсований принтер" Моро...