Затримка психічного розвитку (ЗПР) - один з найпоширеніших психолого-педагогічних діагнозів в нашій країні. За даними ВООЗ, ця проблема виникає майже у 30% дітей, що йдуть до школи. Згідно з визначенням, ЗПР називається таке порушення темпу нормального психічного розвитку дитини, коли у неї окремі психічні функції (увага, пам'ять, мислення, воля, емоції) відстають від загальноприйнятих психологічних вікових норм.
Серед найважливіших симптомів, на підставі яких ставиться діагноз ЗПР - порушення саме когнітивних процесів: пам'яті, уваги, мислення.
Тому виникає досить закономірне питання: чи можна за допомогою будь-яких спеціально організованих корекційних занять розвинути когнітивні процеси дитини так, щоб вони досягли нормальних значень?
Діагноз «затримка психічного розвитку» часто ставиться, коли в цілому нормальні діти не справляються з вимогами навчальної програми. Це діти - з нормальним слухом і зором, з відсутністю розумової відсталості, без особливих дефектів опорно-рухового апарату і мови.
В якості основних причин їх труднощів у навчанні називають: підвищену стомлюваність, нестійку увагу, погану пам'ять, недостатній рівень розвитку мислення й мови.
Корекційні заняття на порівняння
Завдання на розрізненная картинок допоможуть дитині концентрувати увагу і розвивати зорову пам*ять. Пропоную вашій увазі підбірку парних картинок на знаходження 10 відмінностей.
Але це зовсім не значить, що треба за один підхід виконати всі завдання. 1 заняття - 1 картинка. Доречі, краще ці картинки роздрукусати і відмінності, які знайдено, обводити у кільце червоним фломастером.
На моєму блозі є ще цікаві і корисні матеріали:
Немає коментарів:
Дописати коментар