Сьогодні нас оточує дивовижна кількість візуальної інформації. Тому для дітей принципово важливо розвивати навички вибіркового сприйняття та зосередження уваги на важливих стимулах. Це допоможе їм бути настороженими та організувати себе на уроці, щоб впоратися із завданням.
Вибіркове -сприйняття - це здатність сприймати та ідентифікувати форму чи предмет на фоні інших форм чи предметів.
- Важко зосередитися на сторінці книжки чи шкільного підручника та знайти потрібну інформацію в тексті.
- Читання сповільнене, і діти з дефіцитом вибіркового сприйняття не можуть плавно сканувати буквені знаки під час читання.
- Діти з дефіцитом зорового вибіркового сприйняття мають труднощі із пошуком потрібного об’єкту на карті або пошуком слова у словнику.
- Вони також можуть повільно списувати з дошки.
Дефіцит вибіркового сприйняття може мати наступні симптоми:
◉ Труднощі у пошуку конкретних предметів у навколишньому середовищі (ящики, шафи)
◉ Труднощі у пошуку особистих речей у спальні чи ванній кімнаті
◉ Проблеми у пошуку продуктів харчування в шафі або в холодильнику
◉ Складність у пошуку предметів на полицях супермаркетів
◉ Складність перевірки руху на дорозі при переході вулиці
◉ Труднощі у читанні розкладів та планів
◉ Проблеми із класифікацією та організацією особистих речей.
◉ Труднощі у виявленні друзів чи родичів у переповненій кімнаті чи на дитячому майданчику
У класі діти з дефіцитом вибіркового сприйняття можуть мати труднощі:
➡ при читанні книги, списуванні слів або фраз з дошки. Можуть часто пропускати слова або навіть абзаци
➡ знаходження правильного місця на рядку для написання букв
➡ виявлення деталей малюнка
➡ знаходження певного олівця, книги, лінійки чи іншого предмета в сумці чи у пеналі
➡ читання графічних зображень, діаграм або схем на дошці
Вибіркове сприйняття: здатність візуально сприймати об`єкт та ідентифікувати його на якомусь фоні. Це сприйняття дозволяє ідентифікувати предмет у колекції непов'язаних фігур або предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар