Українська мова+Математика
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за Іваном Франком)
Очікувані результати: Взаємодіємо усно: сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; -пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила. Читаємо: обирає тексти (книжки) для читання, може пояснити власний вибір;
https://ua.izzi.digital/DOS/350258/350287.html
Очікувані результати:
- Називаємо дні тижня;
- Розрізняємо такі одиниці часу, як доба, місяць, рік;
- Виконуємо письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд;
- Розв’язуємо різними способами проблемну ситуацію.
Усні обчислення
- Полічидо 20-ти і назад.
- Назви найменше двозначне число. Відніми від нього число 3. Назви результат.
- Назви дні тижня.
- Який перший день тижня?
- Який день іде за суботою?
Каліграфічна хвилинка
- Скільки днів є у тижні? (7).
- Де ще можна зустріти цифру 7? (7 кольорів веселки, 7 нот, 7 днів тижня).
- Напиши цифру 7 каліграфічно.
Математичний диктант
- Запиши число, що містить 2 десятки і 3 одиниці; 5 десятків, 9 десятків та 9 одиниць; 5 одиниць.
- Запиши число 47 у вигляді розрядних одиниць.
- Запиши числа, що більші за 28, але менші за 36.
Немає коментарів:
Дописати коментар