10 жовтня. Вівторок. 2 клас.

 Українська мова+Математика

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за Іваном Франком)

Очікувані результати: Взаємодіємо усно: сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; -пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила. Читаємо: обирає тексти (книжки) для читання, може пояснити власний вибір;

https://ua.izzi.digital/DOS/350258/350287.html


Час. Дні тижня.
https://ua.izzi.digital/DOS/276850/375285.html


Очікувані результати:

  • Називаємо дні тижня;
  • Розрізняємо такі одиниці часу, як доба, місяць, рік;
  • Виконуємо письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд;
  • Розв’язуємо різними способами проблемну ситуацію.

Усні обчислення

  • Полічидо 20-ти і назад.
  • Назви найменше двозначне число. Відніми від нього число 3. Назви результат.
  • Назви дні тижня.
  • Який перший день тижня?
  • Який день іде за суботою?

Каліграфічна хвилинка

  • Скільки днів є у тижні? (7).
  • Де ще можна зустріти цифру 7? (7 кольорів веселки, 7 нот, 7 днів тижня).
  • Напиши цифру 7 каліграфічно.

Математичний диктант

  • Запиши число, що містить 2 десятки і 3 одиниці; 5 десятків, 9 десятків та 9 одиниць; 5 одиниць.
  • Запиши число 47 у вигляді розрядних одиниць.
  • Запиши числа, що більші за 28, але менші за 36.


Немає коментарів:

Дописати коментар

5 листопада. Інклюзія. Корисні посилання для дорослих і дітей

Ігри онлайн для гіперактивних дітей  Буква Т. Тренажер для розчитування  Вправа "Нісенітниця"  "Зіпсований принтер" Моро...