Буква Цц, читання і письмо
1) Робота над віршем.
Гра «Упіймай звук»
Цілий день цукерки хрума
Неслухняний цей Тарас
Про цибулю як подума –
Сльози котяться ураз.
2) Робота
над словами.
.ирк ране.ь
.укор пале.ь
.укерка оліве.ь
1. Вивчення
нового матеріалу
1) Робота
за підручником (с.36)
Робота за малюнком.
-
Чим ласують кіт та миша? (Цукеркою та
цукром).
Звуко-буквений
аналіз слова «цукор»
*Завдання 1.
Читання слів.
- -Прочитай слова.
- -Прочитай слова, що містять два склади.
- -Прочитай слова, що містять три склади.
- -Знайди слова – підписи до малюнків.
- -Відшукай слово до схеми.
*Завдання 2.
Творче завдання. Добирання слів.
*Завдання 3.
Робота над текстом.
Вправа «Передбачення» за заголовком.
Читання вчителем.
Читання учнем.
2)
Робота в
зошиті
(с.24). Письмо букв , складів, речення.
Фізкультхвилинка.
3) Дискусія.
-
Який чай любиш ти?
-
Визначт свою думку за шкалою.
-
Які солодощі люблять діти?
-
Дійсно, цукерки – це ті солодощі, які люблять діти і
дорослі?
-
Якої форми бувають цукерки?
4) Підготовчі вправи до
написання літери «це».
-Зіставмо малу букву ц друковану і рукописну.
-Що у них спільного?
-А що відмінного?
-Обведіть літеру «це» по пунктирах.
5) Написання малої літери
«ц» (с.24)
-Сьогодні ми навчимося писати малу літеру ц.
6) Письмо складів.
Фізкультхвилинка.
7) Написання слів : киця, лисиця.
4. Робота з конструктором LEGO.
Діти працюють на килимку.
Розкладають цеглинки і будують цукорницю. Використовуючи олівці, фломастери, фарби,
домальовують до цеглинок різні деталі.
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.
Зворотний зв’язок. Вправа «Відкритий
мікрофон»
Немає коментарів:
Дописати коментар