Дітям дуже подобаються вправи з редагування та робота з деформованими текстами. Це корисне заняття формує в учнів уважність, виробляє навички грамотного письма.
Для учня з особливими освітніми потребами пропонуємо спочатку картку з правильним текстом, яку спершу читає дорослий, потім читаємо разом з дитиною, якщо вона читає слабо, або дитина зі сформованими навичками читає самостійно.
Яка красива наша місцевість.
Біля школи росте великий парк.
Тут багато дубів, кленів , тополь.
Є також веселі берізки, зелені туї і ялинки.
Щороку восени і навесні діти нашої школи прибирають парк.
Для учня з особливими освітніми потребами пропонуємо спочатку картку з правильним текстом, яку спершу читає дорослий, потім читаємо разом з дитиною, якщо вона читає слабо, або дитина зі сформованими навичками читає самостійно.
Яка красива наша місцевість.
Біля школи росте великий парк.
Тут багато дубів, кленів , тополь.
Є також веселі берізки, зелені туї і ялинки.
Щороку восени і навесні діти нашої школи прибирають парк.
Приклад завдання 1: вставити пропущені букви.
Яка крас_ва наша міс_евість. Біля шк_ли росте велики_ парк. Тут ба_ато дубів, кле_ів , т_поль. Є також ве_елі берізки, зел_ні туї і ялинки. Щороку восени і нав_сні діти нашої школи прибирають парк.
Приклад завдання 2: виправити помилки. (Помилки "допускаються відповідно до проблем дитини)
Яка крашива наса місчевість.
Біля школи роште виликий парк.
Тут бахато бубів, кленів , тополь.
Є такош веселі беріски, зелені туї і ялинки.
Шороку восини і на весні діти нашої школи прибирають парк.
Приклад завдання 3: розділити слова, де це необхідно.
Якакрасиванашамісцевість.
Біляшколиростевеликийпарк.
Тутбагатодубів, кленів , тополь.
Єтакожвеселіберізки, зеленітуї іялинки.
Щорокувосени інавесні діти нашоїшколи прибираютьпарк.
Приклад завдання 4: знайти і вмиправити помилки у третьому реченні.
Яка красива наша місцевість.
Біля школи росте великий парк.
Тут бахато бубів, кленіф , пополь.
Є також веселі берізки, зелені туї і ялинки.
Щороку восени і навесні діти нашої школи прибирають парк.
Дитина, у якої слабо сформовані навички письма, не переписує текст, а працює з роздрукованими текстами.Так поставлені навчальні цілі будуть досягнені без перевтоми і ефективно.
Немає коментарів:
Дописати коментар